Sábado, 27 de Junio de 2026

SG
Domingo, 10 de Mayo de 2026

Les exageracions del Portaveu del PP: No ha salvat Oliva de cap «contracte il·legal»

[Img #108162]

Des de Projecte Oliva lamentem la desinformació generada pel portaveu del Partit Popular. No hi ha cap contracte il·legal ni Oliva ha rectificat el contracte. Si s’entén el procediment de la contractació menor, es comprova que el que ha dit el regidor del Partit Popular és generar alarma social i voler transmetre a l’opinió pública que el Govern d’Oliva fa contractes il·legals. I això és fals i irresponsable.

 

El procediment de la contractació menor és una contractació reduïda i àgil. Consisteix, bàsicament, en que A) el tècnic de l’àrea responsable elabora una memòria del que es pretén contractar. Amb aquesta memòria, B) s’envia a distints possibles adjudicataris, perquè presenten proposta. C) Rebudes les propostes s’emet informe tècnic i D) es signa el Decret d’adjudicació del contracte. Sols és recurrible la fase D), quan l’administració ha dictat l’Acte administratiu final.

 

Què ha passat en el contracte de retransmissió d’esdeveniments?

 

El contracte que s’està elaborant és per a contractar les retransmissions per televisió de distints esdeveniments socials. Aquestes retransmissions ja es feien des de fa anys, però ara és la primera vegada que es fa un complet contracte administratiu.

 

L’estat del procediment estava de la següent forma:

Es va elaborar la memòria (fase A) i es va enviar a possibles adjudicataris (fase B). En aquest moment, un dels convidats a participar va manifestar que les condicions tècniques de les càmeres de gravació era massa concreta i calia ampliar-les. Aquest participant també li ho va dir al Portaveu del PP. El Portaveu del PP fa un escrit dient açò mateix. La Memòria es corregeix (fase A), es reenvia als possibles adjudicataris (Fase B) i s’acaba la tramitació (amb tots els controls jurídics) amb la fase C i D.

 

No hi ha cap contractació il·legal. Ni el Portaveu del PP ha salvat Oliva de les injustícies. Estem parlant d’un tràmit administratiu, d'escassa entitat i que s’ha corregit amb total normalitat. No hi ha hagut cap resolució del contracte, per tant, cap recurs administratiu, ni cap il·legalitat. És tot una retòrica catastrofista que busca fer mal al Govern d’Oliva fent creure a la ciutadania que és tot corrupte. Aquest comportament és irresponsable i irrespectuós cap a la institució i el sentit comú.

Comentarios
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.144

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.