Tavernes obri l’exposició 'Les filles i els fills de la violència de gènere'
Tavernes continua desenvolupant activitats al voltant del 25N. Dilluns es va obrir a la Casa de la Cultura l'exposició 'Les filles i els fills de la violència de gènere', un recull que mostra de forma colpidora els sentiments de por i angoixa que senten els xiquets víctimes a través de 14 dibuixos que ha recopilat durant anys l'Asociacion Alanna. L'exposició, que ha rebut diversos premis en matèria d'Igualtat i ha estat exposada en grans ciutats, es pot visitar fins al dilluns 28 de novembre, de 17 a 20 hores.
Els centres educatius poden visitar-la també pel matí concertant cita amb el departament de Serveis Socials o en la Casa de la Cultura.
La regidora d'Igualtat i Dona, Noèlia Alberola, va destacar "que és una exposició que reflexa el patiment de les dones i els seus fills, des d'una mirada infantil però molt colpidora".
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.137