Sábado, 27 de Junio de 2026

SG
Martes, 22 de Noviembre de 2022

Tavernes obri l’exposició 'Les filles i els fills de la violència de gènere'

Tavernes continua desenvolupant activitats al voltant del 25N. Dilluns es va obrir a la Casa de la Cultura l'exposició 'Les filles i els fills de la violència de gènere', un recull que mostra de forma colpidora els sentiments de por i angoixa que senten els xiquets víctimes a través de 14 dibuixos que ha recopilat durant anys l'Asociacion Alanna. L'exposició, que ha rebut diversos premis en matèria d'Igualtat i ha estat exposada en grans ciutats, es pot visitar fins al dilluns 28 de novembre, de 17 a 20 hores.
Els centres educatius poden visitar-la també pel matí concertant cita amb el departament de Serveis Socials o en la Casa de la Cultura.
La regidora d'Igualtat i Dona, Noèlia Alberola, va destacar "que és una exposició que reflexa el patiment de les dones i els seus fills, des d'una mirada infantil però molt colpidora".

[Img #67322]

[Img #67323]

Comentarios
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.137

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.