Jueves, 25 de Junio de 2026

SG
Jueves, 28 de Agosto de 2014

La penya ‘Rapidet i Bo’ de Xeraco organitzarà les festes de localitat de l’any 2015

La penya ‘Rapidet i Bo’ de Xeraco serà l’encarregada, juntament amb l’Ajuntament, d'organitzar les festes locals de 2015, després que les d’enguany ja se celebraren entre els passats dies 2 i 7 d’agost. El pròxim dissabte, 30 d’agost, la nova comissió es presentarà en un acte públic, amb la reina, Marta Millet Pérez, així com la Cort d'Honor i Cort d'Honor infantil. La presentació tindrà lloc al final de l'avinguda Borrons de la platja de Xeraco, a la mitjanit. En finalitzar està prevista una discomòbil. En les imatges, els joves de la comissió.

 
 

Por favor, inicia sesión o regístrate para ver este contenido completo.

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.