Miércoles, 24 de Junio de 2026

S.G.
Jueves, 04 de Abril de 2013

Trenta xiquets del districte de la Plaça El·líptica-República Argentina de Gandia participen en l’Escola de Pasqua

Des del dia 28 de març i fins al 5 d’abril, té lloc una Escola de Pasquaal Centre Social de la Plaça El·líptica, a Gandia. Les inscripcions han estat tot un èxit després de la bona acollida de l’Escola de Nadal, són 30 xiquets i xiquetes de la barriada els que gaudeixen de les activitats programades. S’imparteixen una variada gama de tallers, com ara les disfresses, jugar al sambori, receptes de cuina, botar a la corda, la mona de Pasqua i altres jocs de cooperació. L’escola ha estat subvencionada per la Junta de Districte de la Plaça El·líptica- República Argentina.

 

Por favor, inicia sesión o regístrate para ver este contenido completo.

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.