Concert literari de la banda de música de Beniopa este diumenge al Teatre Serrano
La banda de l’Associació Centre Musical de Beniopa, dirigida per Mercedes Femenía, oferirà un concert este diumenge 6 de novembre, a les 19 h, al Teatre Serrano de Gandia, amb entrada gratuïta.
Serà un concert molt especial ja que unirà la Literatura amb la Música, musicant a tres dels millors títols de la literatura universal de tots els temps. Este recital s’emmarca dins de la Tardor Literària, organitzada per les Biblioteques de Gandia, junt a l'Ajuntament.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.217.140