S.G.
Domingo, 17 de Agosto de 2014
Gandia convoca el concurs per a triar el retrat de Felip VI que presidirà el saló de plenaris
La convocatòria està dirigida als alumnes de pintura dels últims dos cursos de la Universitat Popular de Gandia i dels Centres de Convivència de Gandia. Els participants tindran un mes per a presentar les seues obres.
L’Ajuntament de Gandia ja ha convocat el concurs per a realitzar un retrat a l’oli del nou rei Felip VI, que serà ubicat al saló de plenaris
Por favor, inicia sesión o regístrate para ver este contenido completo.
Por favor, inicia sesión o regístrate para ver este contenido completo.








