S.G.
Lunes, 12 de Mayo de 2014
Excursió de veïns de Benirredrà a Vilallonga i l'Orxa
El passat diumenge, 11 de maig, dins de la programació de primavera de l'Ajuntament de Benirredrà, veïns del municipi realitzaren l'Excursió Vilallonga-l'Orxa, amb un recorregut de més de 12 km. Eixiren des de la cantera de Villalonga, on arribaren el autobús, fins a l'Orxa per l'antiga via del tren, on dinaren. Va ser una jornada emmarcada dins de les excursions de "Coneixem la nostra terra" que s'organitzen des de l'Ajuntament de Benirredrà.

Por favor, inicia sesión o regístrate para ver este contenido completo.
| |
Por favor, inicia sesión o regístrate para ver este contenido completo.








