Sábado, 27 de Junio de 2026

S.G. / Fotos: Ayto Gandia.
Jueves, 28 de Marzo de 2013

El pres ja indultat va processionar Dimecres Sant amb la germandat de l’Ecce Homo de Gandia

La germandat de l’Ecce Homo, de la Setmana Santa de Gandia, va processionar ahir, Dimecres Sant, en un acte on per primera vegada va acollir un condemnat, de la Safor, que ha estat indultat pel Govern central. La processó, que va recórrer els principals carrers del centre històric, va tindre inici i final en l’església de Sant Josep-Raval. En acabar, hi hagué la lectura d’un poema, es van alliberar uns coloms, i es va llegir el decret d’indult en la mateixa plaça de Sant Josep, (les dos imatges superiors). Es tracta d'una persona que complia el tercer grau penitenciari. La germandat, quan es va refundar allà per 1952, es va adscriure al gremi dels advocats i jutges es tracta d'un pas que representa el Judici de Jesús. A l’acte va assistir la presidenta de la Junta Major de Germandats de la Setmana Santa de Gandia, María José Martí, que a més és la mare de la germana major de la confraria i madrina de la Setmana Santa de 2012, María José Tarrazó, a més de la madrina i cambrera actual, María Teresa Moll.

  
  

Por favor, inicia sesión o regístrate para ver este contenido completo.

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.